Warsztat LinkedIn
Pisz tak, żeby Ci fiordy z ręki jadły!
Pisz posty, które przyciągają idealnych klientów!
Warsztat LinkedIn
Pisz tak, żeby Ci fiordy z ręki jadły!
Pisz posty, które przyciągają idealnych klientów!
Warsztat LinkedIn
Pisz tak, żeby Ci fiordy z ręki jadły!
Pisz posty, które przyciągają idealnych klientów!
PRZED
Piszesz posty, nawet codziennie ale bez rezultatów. Zajmuje to nawe 1-2 godziny dziennie! Mało kto interesuje się czym się zajmujesz. Nikt nie prosi Cię o ofertę współpracy. Twoje posty nie przyciągają idealnych klientów.
PO
Napisanie posta zajmuje Ci 15 minut. Osoby zainteresowane współpracą same nawiązują kontakt. Zapisują się na bezpłatne konsultacje lub sesje strategiczne. Idealni klienci kupują Twoje produkty i usługi.
PRZED
Piszesz posty, nawet codziennie ale bez rezultatów. Zajmuje to nawe 1-2 godziny dziennie! Mało kto interesuje się czym się zajmujesz. Nikt nie prosi Cię o ofertę współpracy. Twoje posty nie przyciągają idealnych klientów.
PO
Napisanie posta zajmuje Ci 15 minut. Osoby zainteresowane współpracą same nawiązują kontakt. Zapisują się na bezpłatne konsultacje lub sesje strategiczne. Idealni klienci kupują Twoje produkty i usługi.
PRZED
Piszesz posty, nawet codziennie ale bez rezultatów. Zajmuje to nawe 1-2 godziny dziennie! Mało kto interesuje się czym się zajmujesz. Nikt nie prosi Cię o ofertę współpracy. Twoje posty nie przyciągają idealnych klientów.
PO
Napisanie posta zajmuje Ci 15 minut. Osoby zainteresowane współpracą same nawiązują kontakt. Zapisują się na bezpłatne konsultacje lub sesje strategiczne. Idealni klienci kupują Twoje produkty i usługi.
Posty nie dają efektów?
Twoje posty nie przyciągają osób zainteresowanych współpracą?
Piszesz codziennie, ale nie wiesz co robić żeby sprzedawały?
Szukasz pomysłów na posty, które wywołają reakcje?
Posty nie dają efektów?
Twoje posty nie przyciągają osób zainteresowanych współpracą?
Piszesz codziennie, ale nie wiesz co robić żeby sprzedawały?
Szukasz pomysłów na posty, które wywołają reakcje?
Posty nie dają efektów?
Twoje posty nie przyciągają osób zainteresowanych współpracą?
Piszesz codziennie, ale nie wiesz co robić żeby sprzedawały?
Szukasz pomysłów na posty, które wywołają reakcje?
Pozyskuj klientów pisząc posty - bez wydawania pieniędzy na reklamę!
Bez nerwowego szukania tematów przez pół dnia
Bez poświęcania kilku godzin na napisanie jednego posta
Bez zastanawiania się jak to napisać?
Nie chcesz nachalnie sprzedawać
Nie chcesz zaczepiać nieznajomych na czacie
Nie chcesz robić płatnych kampanii reklamowychcesz przerw w dochodach
Pozyskuj klientów pisząc posty - bez wydawania pieniędzy na reklamę!
Bez nerwowego szukania tematów przez pół dnia
Bez poświęcania kilku godzin na napisanie jednego posta
Bez zastanawiania się jak to napisać?
Nie chcesz nachalnie sprzedawać
Nie chcesz zaczepiać nieznajomych na czacie
Nie chcesz robić płatnych kampanii reklamowychcesz przerw w dochodach
Pozyskuj klientów pisząc posty - bez wydawania pieniędzy na reklamę!
Bez nerwowego szukania tematów przez pół dnia
Bez poświęcania kilku godzin na napisanie jednego posta
Bez zastanawiania się jak to napisać?
Nie chcesz nachalnie sprzedawać
Nie chcesz zaczepiać nieznajomych na czacie
Nie chcesz robić płatnych kampanii reklamowychcesz przerw w dochodach
Przestaniesz zastanawiać się:
O czym napisać?
Skąd brać pomysły na posty?
Czy post powinien być krótki czy długi?
Czy można pisać w luźnym tonie, czy tylko profesjonalnie?
Jak zbudować post, żeby wzbudził zainteresowanie właściwych osób?
Co sprawia, że idealni klienci zareagują i sami się do Ciebie odezwą z pytaniem o współpracę?
Dlaczego inni mają tak dużo lajków i komentarzy pod swoimi postami?
Przestaniesz zastanawiać się:
O czym napisać?
Skąd brać pomysły na posty?
Czy post powinien być krótki czy długi?
Czy można pisać w luźnym tonie, czy tylko profesjonalnie?
Jak zbudować post, żeby wzbudził zainteresowanie właściwych osób?
Co sprawia, że idealni klienci zareagują i sami się do Ciebie odezwą z pytaniem o współpracę?
Dlaczego inni mają tak dużo lajków i komentarzy pod swoimi postami?
Przestaniesz zastanawiać się:
O czym napisać?
Skąd brać pomysły na posty?
Czy post powinien być krótki czy długi?
Czy można pisać w luźnym tonie, czy tylko profesjonalnie?
Jak zbudować post, żeby wzbudził zainteresowanie właściwych osób?
Co sprawia, że idealni klienci zareagują i sami się do Ciebie odezwą z pytaniem o współpracę?
Dlaczego inni mają tak dużo lajków i komentarzy pod swoimi postami?
Zaczniesz pisać posty w 15 minut
Pomysły na posty nigdy się nie skończą
Zaczniesz rozmawiać z osobami, które są zainteresowane współpracą
Zaczniesz pisać posty w 15 minut
Pomysły na posty nigdy się nie skończą
Zaczniesz rozmawiać z osobami, które są zainteresowane współpracą
Zaczniesz pisać posty w 15 minut
Pomysły na posty nigdy się nie skończą
Zaczniesz rozmawiać z osobami, które są zainteresowane współpracą
Zobaczysz, że nowe posty działają nawet z małą siecią kontaktów. Pozyskasz klientów pośród osób, które już znasz, a wcześniej nie były zainteresowane.
Zobaczysz, że nowe posty działają nawet z małą siecią kontaktów. Pozyskasz klientów pośród osób, które już znasz, a wcześniej nie były zainteresowane.
Zobaczysz, że nowe posty działają nawet z małą siecią kontaktów. Pozyskasz klientów pośród osób, które już znasz, a wcześniej nie były zainteresowane.
Krok 1
Odpowiadasz na 3 proste pytania
Krok 2
Budujesz post według zasady 1:1:1
Krok 3
Piszesz post w zaledwie 15 minut!
UWAGA: Możesz zaobserwować, że pierwsze reakcje pojawiają się kilka minut po publikacji! Nie odchodź od komputera i bądź gotów odpowiadać na komentarze!
Krok 1
Odpowiadasz na 3 proste pytania
Krok 2
Budujesz post według zasady 1:1:1
Krok 3
Piszesz post w zaledwie 15 minut!
UWAGA: Możesz zaobserwować, że pierwsze reakcje pojawiają się kilka minut po publikacji! Nie odchodź od komputera i bądź gotów odpowiadać na komentarze!
Krok 1
Odpowiadasz na 3 proste pytania
Krok 2
Budujesz post według zasady 1:1:1
Krok 3
Piszesz post w zaledwie 15 minut!
UWAGA: Możesz zaobserwować, że pierwsze reakcje pojawiają się kilka minut po publikacji! Nie odchodź od komputera i bądź gotów odpowiadać na komentarze!
Twoje posty będą przyciągały osoby zainteresowane współpracą
Idealni klienci będą umawiać się na bezpłatne konsultacje lub sesje strategiczne
Przyciągniesz osoby, które są gotowe rozpocząć współpracę lub kupić Twój produkt natychmiast
Będziesz poświęcać mniej czasu na pisanie
Znalezienie pomysłu na post nie będzie już problemem
Twoje posty będą przyciągały osoby zainteresowane współpracą
Idealni klienci będą umawiać się na bezpłatne konsultacje lub sesje strategiczne
Przyciągniesz osoby, które są gotowe rozpocząć współpracę lub kupić Twój produkt natychmiast
Będziesz poświęcać mniej czasu na pisanie
Znalezienie pomysłu na post nie będzie już problemem
Twoje posty będą przyciągały osoby zainteresowane współpracą
Idealni klienci będą umawiać się na bezpłatne konsultacje lub sesje strategiczne
Przyciągniesz osoby, które są gotowe rozpocząć współpracę lub kupić Twój produkt natychmiast
Będziesz poświęcać mniej czasu na pisanie
Znalezienie pomysłu na post nie będzie już problemem
Co dostajesz:
Nagranie warsztatu (video)
Dokument Google Doc, na którym pracujemy podczas warsztatu
Strategię social selling na LinkedIn
Schemat lejka sprzedażowego krok po kroku
Zobaczysz, jak piszę posty dla uczestników na żywo (i jak krótko to trwa!)
18 sposobów na wymyślenie tematu posta
4 sposoby opisania tej samej historii, tak aby zawsze była ciekawa i przyciągała różnych odbiorców
Co dostajesz:
Nagranie warsztatu (video)
Dokument Google Doc, na którym pracujemy podczas warsztatu
Strategię social selling na LinkedIn
Schemat lejka sprzedażowego krok po kroku
Zobaczysz, jak piszę posty dla uczestników na żywo (i jak krótko to trwa!)
18 sposobów na wymyślenie tematu posta
4 sposoby opisania tej samej historii, tak aby zawsze była ciekawa i przyciągała różnych odbiorców
Co dostajesz:
Nagranie warsztatu (video)
Dokument Google Doc, na którym pracujemy podczas warsztatu
Strategię social selling na LinkedIn
Schemat lejka sprzedażowego krok po kroku
Zobaczysz, jak piszę posty dla uczestników na żywo (i jak krótko to trwa!)
18 sposobów na wymyślenie tematu posta
4 sposoby opisania tej samej historii, tak aby zawsze była ciekawa i przyciągała różnych odbiorców
Co dostajesz:
Nagranie warsztatu (video)
Dokument Google Doc, na którym pracujemy podczas warsztatu
Strategię social selling na LinkedIn
Schemat lejka sprzedażowego krok po kroku
Zobaczysz, jak piszę posty dla uczestników na żywo (i jak krótko to trwa!)
18 sposobów na wymyślenie tematu posta
4 sposoby opisania tej samej historii, tak aby zawsze była ciekawa i przyciągała różnych odbiorców
Publikowanie treści, to najszybszy sposób na pozyskanie klientów
Dzięki postom na LinkedIn pozyskałem ponad 100 klientów do produktu, który tworzyłem od zera. Moi klienci pozyskują klientów dokładnie w ten sam sposób publikując na LinkedIn, Facebooku, Instagramie.
Wiele osób mówi, że nie umie pisać. To nieprawda. Lubię im pokazywać jak szybko mogą się przestawić z pisania postów, które nic nie daje do pisania postów, które przyciągają idealnych klientów.
Tę metodę wypracowałem w praktyce - pisząc codziennie posty na LinkedIn przez 1,5 roku.
Zanim odkryłem i zrozumiałem co powoduje, że posty na LinkedIn sprzedają nie potrafiłem przyciągnąć klientów chętnych do współpracy. Krew w piach.
Dzięki tej metodzie wystartowałem z produktem cyfrowym od zera - nie wydając złotówki na reklamę!
Publikowanie treści, to najszybszy sposób na pozyskanie klientów
Dzięki postom na LinkedIn pozyskałem ponad 100 klientów do produktu, który tworzyłem od zera. Moi klienci pozyskują klientów dokładnie w ten sam sposób publikując na LinkedIn, Facebooku, Instagramie.
Wiele osób mówi, że nie umie pisać. To nieprawda. Lubię im pokazywać jak szybko mogą się przestawić z pisania postów, które nic nie daje do pisania postów, które przyciągają idealnych klientów.
Tę metodę wypracowałem w praktyce - pisząc codziennie posty na LinkedIn przez 1,5 roku.
Zanim odkryłem i zrozumiałem co powoduje, że posty na LinkedIn sprzedają nie potrafiłem przyciągnąć klientów chętnych do współpracy. Krew w piach.
Dzięki tej metodzie wystartowałem z produktem cyfrowym od zera - nie wydając złotówki na reklamę!
Publikowanie treści, to najszybszy sposób na pozyskanie klientów
Dzięki postom na LinkedIn pozyskałem ponad 100 klientów do produktu, który tworzyłem od zera. Moi klienci pozyskują klientów dokładnie w ten sam sposób publikując na LinkedIn, Facebooku, Instagramie.
Wiele osób mówi, że nie umie pisać. To nieprawda. Lubię im pokazywać jak szybko mogą się przestawić z pisania postów, które nic nie daje do pisania postów, które przyciągają idealnych klientów.
Tę metodę wypracowałem w praktyce - pisząc codziennie posty na LinkedIn przez 1,5 roku.
Zanim odkryłem i zrozumiałem co powoduje, że posty na LinkedIn sprzedają nie potrafiłem przyciągnąć klientów chętnych do współpracy. Krew w piach.
Dzięki tej metodzie wystartowałem z produktem cyfrowym od zera - nie wydając złotówki na reklamę!
Publikowanie treści, to najszybszy sposób na pozyskanie klientów
Dzięki postom na LinkedIn pozyskałem ponad 100 klientów do produktu, który tworzyłem od zera. Moi klienci pozyskują klientów dokładnie w ten sam sposób publikując na LinkedIn, Facebooku, Instagramie.
Wiele osób mówi, że nie umie pisać. To nieprawda. Lubię im pokazywać jak szybko mogą się przestawić z pisania postów, które nic nie daje do pisania postów, które przyciągają idealnych klientów.
Tę metodę wypracowałem w praktyce - pisząc codziennie posty na LinkedIn przez 1,5 roku.
Zanim odkryłem i zrozumiałem co powoduje, że posty na LinkedIn sprzedają nie potrafiłem przyciągnąć klientów chętnych do współpracy. Krew w piach.
Dzięki tej metodzie wystartowałem z produktem cyfrowym od zera - nie wydając złotówki na reklamę!