Ebook
Subskrypcja krok po kroku
Stwórz swój produkt w modelu subskrypcji, żeby cieszyć się co miesiąc wpłatami od klientów!
Ebook
Subskrypcja krok po kroku
Stwórz swój produkt w modelu subskrypcji, żeby cieszyć się co miesiąc wpłatami od klientów!
Ebook
Subskrypcja krok po kroku
Stwórz swój produkt w modelu subskrypcji, żeby cieszyć się co miesiąc wpłatami od klientów!
PRZED
Chcesz stworzyć produkt w modelu subskrypcji, ale nie wiesz jak się za to zabrać.
PO
Wykonujesz proste kroki i tworzysz swoją subskrypcję. Pozyskujesz klientów, którzy płacą co miesiąc.
PRZED
Chcesz stworzyć produkt w modelu subskrypcji, ale nie wiesz jak się za to zabrać.
PO
Wykonujesz proste kroki i tworzysz swoją subskrypcję. Pozyskujesz klientów, którzy płacą co miesiąc.
PRZED
Chcesz stworzyć produkt w modelu subskrypcji, ale nie wiesz jak się za to zabrać.
PO
Wykonujesz proste kroki i tworzysz swoją subskrypcję. Pozyskujesz klientów, którzy płacą co miesiąc.
Nieregularne dochody?
Zrobiłeś kurs lub ebooka, ale kupiło go zaledwie kilka-kilkanaście osób?
Chcesz stworzyć swój produkt cyfrowy, ale nie masz pomysłu?
Nie wiesz od czego zacząć?
Nieregularne dochody?
Zrobiłeś kurs lub ebooka, ale kupiło go zaledwie kilka-kilkanaście osób?
Chcesz stworzyć swój produkt cyfrowy, ale nie masz pomysłu?
Nie wiesz od czego zacząć?
Nieregularne dochody?
Zrobiłeś kurs lub ebooka, ale kupiło go zaledwie kilka-kilkanaście osób?
Chcesz stworzyć swój produkt cyfrowy, ale nie masz pomysłu?
Nie wiesz od czego zacząć?
Subskrypcja = regularne wpłaty co miesiąc
Bez nagabywania ludzi w social media
Bez zimnych telefonów sprzedażowych
Bez budżetu reklamowego na start
Nie chcesz pracować więcej
Nie chcesz bezpłatnych urlopów
Nie chcesz przerw w dochodach
Subskrypcja = regularne wpłaty co miesiąc
Bez nagabywania ludzi w social media
Bez zimnych telefonów sprzedażowych
Bez budżetu reklamowego na start
Nie chcesz pracować więcej
Nie chcesz bezpłatnych urlopów
Nie chcesz przerw w dochodach
Subskrypcja = regularne wpłaty co miesiąc
Bez nagabywania ludzi w social media
Bez zimnych telefonów sprzedażowych
Bez budżetu reklamowego na start
Nie chcesz pracować więcej
Nie chcesz bezpłatnych urlopów
Nie chcesz przerw w dochodach
Przestaniesz zastanawiać się:
Od czego zacząć?
Jakie wybrać narzędzia?
Jak przyjmować płatności?
Jak pozyskać klientów?
O czym pisać w social mediach?
Czy robić reklamę i gdzie?
Dlaczego Twój wcześniejszy produkt nie sprzedawał się?
Przestaniesz zastanawiać się:
Od czego zacząć?
Jakie wybrać narzędzia?
Jak przyjmować płatności?
Jak pozyskać klientów?
O czym pisać w social mediach?
Czy robić reklamę i gdzie?
Dlaczego Twój wcześniejszy produkt nie sprzedawał się?
Przestaniesz zastanawiać się:
Od czego zacząć?
Jakie wybrać narzędzia?
Jak przyjmować płatności?
Jak pozyskać klientów?
O czym pisać w social mediach?
Czy robić reklamę i gdzie?
Dlaczego Twój wcześniejszy produkt nie sprzedawał się?
Zaczniesz otrzymywać regularne wpłaty od klientów, co miesiąc.
Więcej czasu poświęcisz klientom niż sprzedaży.
Twoje dochody będą się zwiększać bez poświęcania więcej czasu na pracę
Zaczniesz otrzymywać regularne wpłaty od klientów, co miesiąc.
Więcej czasu poświęcisz klientom niż sprzedaży.
Twoje dochody będą się zwiększać bez poświęcania więcej czasu na pracę
Zaczniesz otrzymywać regularne wpłaty od klientów, co miesiąc.
Więcej czasu poświęcisz klientom niż sprzedaży.
Twoje dochody będą się zwiększać bez poświęcania więcej czasu na pracę
Zanim stworzysz produkt będziesz mieć pierwszych klientów.
Dzięki subskrypcji pomożesz większej liczbie klientów osiągnąć ich cele i rozwiązać problemy. Kursy internetowe nie oferują wsparcia w implementacji i nie ma kontaktu z autorem.
Krok 1
Znajdujesz typ idealnego klienta dla Twojego produktu
Krok 2
Tworzysz ofertę, której nie będzie w stanie odrzucić
Krok 3
Pozyskujesz pierwszych klientów zanim zrobisz produkt
UWAGA: Jeszcze przed uruchomieniem subskrypcji możesz “niechcący” pozyskać klientów do współpracy od zaraz (np. konsultacje, mentoring)!
Krok 1
Znajdujesz typ idealnego klienta dla Twojego produktu
Krok 2
Tworzysz ofertę, której nie będzie w stanie odrzucić
Krok 3
Pozyskujesz pierwszych klientów zanim zrobisz produkt
UWAGA: Jeszcze przed uruchomieniem subskrypcji możesz “niechcący” pozyskać klientów do współpracy od zaraz (np. konsultacje, mentoring)!
Krok 1
Znajdujesz typ idealnego klienta dla Twojego produktu
Krok 2
Tworzysz ofertę, której nie będzie w stanie odrzucić
Krok 3
Pozyskujesz pierwszych klientów zanim zrobisz produkt
UWAGA: Jeszcze przed uruchomieniem subskrypcji możesz “niechcący” pozyskać klientów do współpracy od zaraz (np. konsultacje, mentoring)!
Twoje dochody będą regularne
Nie będziesz się zastanawiać ile zarobisz w danym miesiącu
Nie będziesz zaczynać każdego miesiąca od zera
Unikniesz częstych “pożarów” w pracy.
Twój plan dnia będzie bardziej przewidywalny.
Weźmiesz “płatny urlop”, kiedy i ile będziesz chcieć.
Twoje dochody będą regularne
Nie będziesz się zastanawiać ile zarobisz w danym miesiącu
Nie będziesz zaczynać każdego miesiąca od zera
Unikniesz częstych “pożarów” w pracy.
Twój plan dnia będzie bardziej przewidywalny.
Weźmiesz “płatny urlop”, kiedy i ile będziesz chcieć.
Twoje dochody będą regularne
Nie będziesz się zastanawiać ile zarobisz w danym miesiącu
Nie będziesz zaczynać każdego miesiąca od zera
Unikniesz częstych “pożarów” w pracy.
Twój plan dnia będzie bardziej przewidywalny.
Weźmiesz “płatny urlop”, kiedy i ile będziesz chcieć.
Ebook – 47 stron
Spis treści:
KROK 0 - Skąd mam wiedzieć, że to działa?
KROK 1 - KLIENT
KROK 2 - PROBLEM
KROK 3 - USP
KROK 4 - WYWIADY
KROK 5 - RYNEK
KROK 6 - KONKURENCJA
KROK 7 - CEL SUBSKRYPCJI
KROK 8 - ZAWARTOŚĆ PRODUKTU
KROK 9 - CENA
KROK 10 - DOWÓD SPOŁECZNY
KROK 11 - WZMOCNIENIE OFERTY
KROK 12 - TWOJA HISTORIA
KROK 13 - SCENARIUSZ TESTOWY
KROK 14 - LANDING PAGE
KROK 15 - KANAŁY MARKETINGOWE
KROK 16 - ANALIZA WYNIKÓW
KROK 17 - CO DALEJ?
Ebook – 47 stron
Spis treści:
KROK 0 - Skąd mam wiedzieć, że to działa?
KROK 1 - KLIENT
KROK 2 - PROBLEM
KROK 3 - USP
KROK 4 - WYWIADY
KROK 5 - RYNEK
KROK 6 - KONKURENCJA
KROK 7 - CEL SUBSKRYPCJI
KROK 8 - ZAWARTOŚĆ PRODUKTU
KROK 9 - CENA
KROK 10 - DOWÓD SPOŁECZNY
KROK 11 - WZMOCNIENIE OFERTY
KROK 12 - TWOJA HISTORIA
KROK 13 - SCENARIUSZ TESTOWY
KROK 14 - LANDING PAGE
KROK 15 - KANAŁY MARKETINGOWE
KROK 16 - ANALIZA WYNIKÓW
KROK 17 - CO DALEJ?
Ebook – 47 stron
Spis treści:
KROK 0 - Skąd mam wiedzieć, że to działa?
KROK 1 - KLIENT
KROK 2 - PROBLEM
KROK 3 - USP
KROK 4 - WYWIADY
KROK 5 - RYNEK
KROK 6 - KONKURENCJA
KROK 7 - CEL SUBSKRYPCJI
KROK 8 - ZAWARTOŚĆ PRODUKTU
KROK 9 - CENA
KROK 10 - DOWÓD SPOŁECZNY
KROK 11 - WZMOCNIENIE OFERTY
KROK 12 - TWOJA HISTORIA
KROK 13 - SCENARIUSZ TESTOWY
KROK 14 - LANDING PAGE
KROK 15 - KANAŁY MARKETINGOWE
KROK 16 - ANALIZA WYNIKÓW
KROK 17 - CO DALEJ?
Poprowadzę Cię krok po kroku
Opracujesz pomysł na produkt i go zweryfikujesz.
Przygotujesz ofertę, której nikt się nie oprze.
Pozyskasz pierwszych klientów bez kosztów reklamy i to zanim stworzysz produkt!
Podzielę się szczegółami mojego projektu i jak go realizowałem.
Uruchomiłem swój produkt (SubskrypcjePRO) jednym postem na LinkedIn.
Przez kolejne 5 miesięcy pozyskałem do niego ponad 100 uczestników nie wydając złotówki na reklamę.
Skorzystasz z metody, którą stosuję z powodzeniem od 27 lat. Działa ona w wielu branżach i na wielu rynkach międzynarodowych.
Otrzymasz bardzo konkretne wskazówki, krok po kroku, jak uruchomić subskrypcję - zupełnie od zera i bez doświadczenia.
Poprowadzę Cię krok po kroku
Opracujesz pomysł na produkt i go zweryfikujesz.
Przygotujesz ofertę, której nikt się nie oprze.
Pozyskasz pierwszych klientów bez kosztów reklamy i to zanim stworzysz produkt!
Podzielę się szczegółami mojego projektu i jak go realizowałem.
Uruchomiłem swój produkt (SubskrypcjePRO) jednym postem na LinkedIn.
Przez kolejne 5 miesięcy pozyskałem do niego ponad 100 uczestników nie wydając złotówki na reklamę.
Skorzystasz z metody, którą stosuję z powodzeniem od 27 lat. Działa ona w wielu branżach i na wielu rynkach międzynarodowych.
Otrzymasz bardzo konkretne wskazówki, krok po kroku, jak uruchomić subskrypcję - zupełnie od zera i bez doświadczenia.
Poprowadzę Cię krok po kroku
Opracujesz pomysł na produkt i go zweryfikujesz.
Przygotujesz ofertę, której nikt się nie oprze.
Pozyskasz pierwszych klientów bez kosztów reklamy i to zanim stworzysz produkt!
Podzielę się szczegółami mojego projektu i jak go realizowałem.
Uruchomiłem swój produkt (SubskrypcjePRO) jednym postem na LinkedIn.
Przez kolejne 5 miesięcy pozyskałem do niego ponad 100 uczestników nie wydając złotówki na reklamę.
Skorzystasz z metody, którą stosuję z powodzeniem od 27 lat. Działa ona w wielu branżach i na wielu rynkach międzynarodowych.
Otrzymasz bardzo konkretne wskazówki, krok po kroku, jak uruchomić subskrypcję - zupełnie od zera i bez doświadczenia.
Subskrypcja to najlepszy model biznesowy, jaki wymyślono.
Dzięki niej uzyskasz równowagę między czasem poświęconym na pracę, a dochodami.
Twoje dochody mogą rosnąć z miesiąca na miesiąc.
Możesz zwiększać dochody bez dokładania sobie kolejnych godzin pracy.
Możesz zwiększać dochody bez podnoszenia cen.
Dzięki subskrypcji pomożesz większej liczbie osób niż pracując indywidualnie.
Uwielbiam pracować nad nowymi produktami.
Cieszy mnie, gdy moi klienci odnoszą sukcesy. To działa na mnie jak paliwo rakietowe.
Chcę aby model subskrypcji stał się bardziej popularny wśród soloprenerów.
Pracowałem w wydawnictwie i w ten sposób przygotowywaliśmy nowe produkty. Przez lata udoskonalałem tę metodę. W pewnym momencie osiągaliśmy średnio 2 sukcesy na 3 próby.
Bez tej metody moje próby wprowadzenia na rynek nowego produktu zawsze kończyły się porażką.
Okazywało się, że nikt nie chce kupić produktu.
Dzięki tej metodzie w 2003 roku wprowadziłem na rynek PortalFK - produkt, który funkcjonuje do dzisiaj!
Subskrypcja to najlepszy model biznesowy, jaki wymyślono.
Dzięki niej uzyskasz równowagę między czasem poświęconym na pracę, a dochodami.
Twoje dochody mogą rosnąć z miesiąca na miesiąc.
Możesz zwiększać dochody bez dokładania sobie kolejnych godzin pracy.
Możesz zwiększać dochody bez podnoszenia cen.
Dzięki subskrypcji pomożesz większej liczbie osób niż pracując indywidualnie.
Uwielbiam pracować nad nowymi produktami.
Cieszy mnie, gdy moi klienci odnoszą sukcesy. To działa na mnie jak paliwo rakietowe.
Chcę aby model subskrypcji stał się bardziej popularny wśród soloprenerów.
Pracowałem w wydawnictwie i w ten sposób przygotowywaliśmy nowe produkty. Przez lata udoskonalałem tę metodę. W pewnym momencie osiągaliśmy średnio 2 sukcesy na 3 próby.
Bez tej metody moje próby wprowadzenia na rynek nowego produktu zawsze kończyły się porażką.
Okazywało się, że nikt nie chce kupić produktu.
Dzięki tej metodzie w 2003 roku wprowadziłem na rynek PortalFK - produkt, który funkcjonuje do dzisiaj!
Subskrypcja to najlepszy model biznesowy, jaki wymyślono.
Dzięki niej uzyskasz równowagę między czasem poświęconym na pracę, a dochodami.
Twoje dochody mogą rosnąć z miesiąca na miesiąc.
Możesz zwiększać dochody bez dokładania sobie kolejnych godzin pracy.
Możesz zwiększać dochody bez podnoszenia cen.
Dzięki subskrypcji pomożesz większej liczbie osób niż pracując indywidualnie.
Uwielbiam pracować nad nowymi produktami.
Cieszy mnie, gdy moi klienci odnoszą sukcesy. To działa na mnie jak paliwo rakietowe.
Chcę aby model subskrypcji stał się bardziej popularny wśród soloprenerów.
Pracowałem w wydawnictwie i w ten sposób przygotowywaliśmy nowe produkty. Przez lata udoskonalałem tę metodę. W pewnym momencie osiągaliśmy średnio 2 sukcesy na 3 próby.
Bez tej metody moje próby wprowadzenia na rynek nowego produktu zawsze kończyły się porażką.
Okazywało się, że nikt nie chce kupić produktu.
Dzięki tej metodzie w 2003 roku wprowadziłem na rynek PortalFK - produkt, który funkcjonuje do dzisiaj!
Subskrypcja to najlepszy model biznesowy, jaki wymyślono.
Dzięki niej uzyskasz równowagę między czasem poświęconym na pracę, a dochodami.
Twoje dochody mogą rosnąć z miesiąca na miesiąc.
Możesz zwiększać dochody bez dokładania sobie kolejnych godzin pracy.
Możesz zwiększać dochody bez podnoszenia cen.
Dzięki subskrypcji pomożesz większej liczbie osób niż pracując indywidualnie.
Uwielbiam pracować nad nowymi produktami.
Cieszy mnie, gdy moi klienci odnoszą sukcesy. To działa na mnie jak paliwo rakietowe.
Chcę aby model subskrypcji stał się bardziej popularny wśród soloprenerów.
Pracowałem w wydawnictwie i w ten sposób przygotowywaliśmy nowe produkty. Przez lata udoskonalałem tę metodę. W pewnym momencie osiągaliśmy średnio 2 sukcesy na 3 próby.
Bez tej metody moje próby wprowadzenia na rynek nowego produktu zawsze kończyły się porażką.
Okazywało się, że nikt nie chce kupić produktu.
Dzięki tej metodzie w 2003 roku wprowadziłem na rynek PortalFK - produkt, który funkcjonuje do dzisiaj!